Wijkteam Regentessekwartier en Valkenboskwartier

Wijkteam ReVa zet zich sinds 2012 in voor de Haagse wijken Regentessekwartier en Valkenboskwartier. Het team bestaat uit een gezellige groep partijleden (jong én oud). De teamleden zijn gemotiveerd om te zorgen dat ook buiten de campagneperiodes de PvdA zichtbaar en benaderbaar is in de wijk. Dit doen ze door bijvoorbeeld aanwezig te zijn op braderieën, canvasacties, en door in gesprek te gaan met belangrijke partners in de wijk. Het team is altijd op zoek naar vernieuwende manieren om contact te houden met wat er in de wijk speelt.

Doe je mee?

Andrea BartmanWe verwelkomen altijd graag nieuwe leden. Elk PvdA-lid woonachtig in het Regentessekwartier en/of het Valkenboskwartier kan zich aansluiten! Je hoeft niet veel tijd te hebben; je mag ook meedoen als je maar tien minuten per week hebt. We houden elkaar op de hoogte via een WhatsApp-groep. Wil je meer informatie of gelijk meedoen? Neem contact op met de wijkteamtrekker Andrea Bartman via 06 190 212 76 of andrea.bartman@denhaag.nl.